Supply Manager (f/m/d) A400M Operational Retrofit

ORT : Manching

Job ID: 21266658993

On behalf of our customer,one of the largest European aircraft manufacturer, we are searching for an Supply Manager (f/m/d) A400M Operational Retrofit

Your Tasks

  • Ensure best possible support to internal and external customers in all aspects of "material" for all activities related to A400M retrofit, upgrade and modifications
  • Provide all requested materials for A400M AC retrofit campaigns performed at Manching
  • Analyse and ensure the availability of last configuration applicable for spares and GSE of internal and external customer
  • Provide all requested materials for all technical service issues and working parties for A400M fleet in operation
  • Manage and monitor the end-to-end supply chain for spares and repairs, based on material support center department and the rest of entities (engineering, programs, MRO, production control) involved in the process, from customer need till goods delivery and acceptance
  • Ensure the delivery to internal or external customer of requested materials on time, on cost and on quality

Your Profile

  • University degree in aeronautics- and space, supply chain/ logistics or business administration
  • Working experience in supply chain and the field of customer service/ procurement (min. 2 years)
  • Good knowledge within MS-Office
  • Ability to travel (once a month in Europe)
  • Teamworking skills
  • Focus on customer needs

Are you appealed by the task?

Great! We look forward to getting in contact with you.
Please apply online via our career portal, https://www.tintschl.de/jobcenter, via email or post with your complete application documents stating your earliest starting date and indicating your salary expectations.

For further questions don`t hesitate to contact the named consultant or visit www.tintschl.de.

Sarah Sohnle

6 gute Gründe für Tintschl

Persönliche Betreuung

Für uns sind Sie immer die Nummer 1. Ihre Anliegen nehmen wir ernst. Vor Ort, telefonisch und digital werden Sie von uns immer persönlich betreut. 

Branchen- und Kundenvielfalt

Nutzen Sie uns als Chancengeber für Ihren beruflichen Werdegang. Dank unserer langjährigen Erfahrung haben wir Zugang zu zahlreichen attraktiven Unternehmen.

Weiterbildung

In enger Abstimmung mit unserem Kunden begleiten wir Sie durch individuelle Trainings und Fortbildungen auf dem Weg zur Verbesserung Ihrer Skills. Vertrauen Sie uns.

Kompetenzprofil stärken

Weiterentwicklung und Erfahrung ist im heutigen Berufsleben mehr denn je notwendig und gefragt. Durch Einsätze bei unterschiedlichen Kundenunternehmen gewinnen Sie definitiv an Marktwert!

Fairness und Flexibilität

Home Office, flexible Arbeitszeitmodelle und attraktive Konditionen! Wir finden gemeinsam mit Ihnen die idealen Rahmenbedingungen, damit Sie Ihre Karriereziele verwirklichen können.

Familiäres Miteinander

Wir leben ein offenes, freundliches und familiäres Miteinander über alle Hierarchiestufen hinweg. Der hohe „Wohlfühlfaktor“ bei Tintschl ist uns wichtig – nur so gelingt der gemeinsame Erfolg.

Keinen passenden Job gefunden?

Kein Problem! Sie können sich jederzeit auch initiativ bei uns bewerben. 

Zur Initiativebewerbung